• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Çankırı Valiliği
T.C. Çankırı Valiliği
T.C. Çankırı Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Görev Yapmış Valilerimiz Tarihçe Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik
  • ÇANKIRI
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Projeler Yatırım Programı 2021 Performans Planı
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Valilik Genelge, Yönerge ve Kararlar Valilik Yayınları Kararlar
  • İLETİŞİM
°C
7
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Valimiz
      • Vali Yardımcıları
        • İsmail Küreci
        • Şahin Bayhan
        • Recep Yüksel
      • Kaymakamlar
        • Zübeyir Yıldırım
        • Fatmagül Dalmış
        • Emir Osman Bulgurlu
        • Mehmet Zahid Uzun
        • Merve Ayşe Böyükuçar
        • Osman Oğuz Ekşi
        • Abdurrahim Tomakin
        • Durdu Yavuz Öğüt
        • İlyas Öztürk
        • Mehmet Ali Uzun
        • Mehmet Zahid Uzun
        • Emre Oğuztürk
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Tarihçe
    • Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
  • ÇANKIRI
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Projeler
    • Yatırım Programı
    • 2021 Performans Planı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Valilik Genelge, Yönerge ve Kararlar
    • Valilik Yayınları
    • Kararlar
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İl Jandarma Komutanlığı
    • İl Emniyet Müdürlüğü
    • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
  • Projeler
  • Yatırım Programı
  • 2021 Performans Planı

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün Görevleri :
 
a) İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
b) Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirmek,
c) Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
ç) Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmetiçi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
d) Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
e) İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
f) İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
g) İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
ğ) İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
h) Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
ı) Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
i) Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
j) Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
 
 
Kamu Hizmet Standartları Tablosu
Web Sayfası için tıklayın.
 
 
 
 
Mehmet TOROS
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Bilgi Edinme
  • Resmi İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Abdulhalik Renda Mahallesi, Ankara Caddesi, No:38 Çankırı
0 376 213 60 70 - 0 376 213 11 03 (Santral)